To eshop μου δεν πουλάει!

Γράφει ο: Γιάννης Σουρανάκης
Κατηγορία BLOG
Ετικέτες

Χμμμ... δύσκολα τα πράγματα... ή μήπως ΌΧΙ;

Αν δεν πουλάει το eshop σου τότε κάτι δεν κάνεις καλά ή κάτι δεν έχει γίνει σωστά!



Βήμα πρώτο.
Κατηγορίες/προϊόντα:

Είναι όπως ένα φυσικό κατάστημα, αν δεν το έχεις στήσει σωστά και να μπει κόσμος δεν θα πάρει κάτι.

Παράδειγμα: Αν έχεις έναν τίτλο προϊόντος π.χ. " Ακουστικά" ή "Παπούτσι" με μια πιξελιασμένη φωτογραφία, ε ναι δεν θα το πάρει κανείς.
Φρόντισε οι τίτλοι σου να ειναι μοναδικοί, περιγραφικοί και σύντομοι, μια μικρή αλλά περιεκτική περιγραφή στο προϊόν, καθώς και εικόνες καλές σε ποιότητα αλλά μικρές σε μέγεθος έτσι ώστε να μην αργούν να φορτώσουν στον επισκέπτη σου.
Όλα τα παραπάνω θα σε βοηθήσουν και στο google! Ρώτησε την εταιρεία σου για αυτά και θα σε βοηθήσουν ή μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας για οποιαδήποτε απορία έχεις.

Βήμα δεύτερο

Κοινωνικά δίκτυα.

Ακούμε συχνά:
"Εχω κάνει λογαριασμό στο facebook, instagram, twitter, youtube, tumblr και google+" (αν υπήρχαν κι άλλα κοινωνικά δίκτυα θα άνοιγες κι εκεί έτσι;)

  • Μπράβο. Και τι κάνεις σε αυτα;
  • Εεεε δεν φτάνει που τα έχω;
  • ΟΧΙ!
    Το να εχεις λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα απλά δεν σημαίνει οτι έκανες κάτι, μάλιστα αν δεν τα λειτουργείς μπορεί να σου κάνει και ζημιά.
    Φρόντισε να κάνεις ενδιαφέροντα post, διαφορετικά στο κάθε ένα, "βγάζε" κάτι που πραγματικά θα κινήσει το ενδιαφέρον του χρήστη, να μην είσαι ψυχρός με αυτούς που σε ακολουθούν και γενικά κοινωνικοποιήσου. Το να ανεβάσεις ενα προϊόν ειναι απλά βαρετό.
  • ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΠΑΜΑΡΕΙΣ!

Βήμα τρίτο

Διαφημίσου

Πρέπει να το κάνεις και αυτό!
Το καλό είναι πως η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι πλήρως μετρήσιμη. Με μικρό budget και σωστές στοχευμένες διαφημίσεις σε google και κοινωνικά μέσα μπορείς να πετύχεις καλά αποτελέσματα. Στη συνέχεια μπορείς να τροφοδοτείς τις καμπάνιες σου αναλογικά με τα έσοδα που θα έχεις.

Βήμα τέταρτο

Σύγκριση τιμών ή αλλιώς κατσε να πούμε τον πόνο μας.

Αν θέλεις να κάνεις μαζικές πωλήσεις από την σελίδα σου, ο καλύτερος τρόπος (και πιο γρήγορος) ειναι να "μπείς" σε σελίδες σύγκρισης τιμών.
Πρόσεξε, εάν δεν έχεις καλές τιμές καλύτερα να το αποφύγεις! Επίσης ούτε αυτό το κανάλι δουλεύει στον αυτόματο, θέλει παρακολούθηση και ΑΡΙΣΤΗ εξυπηρέτηση πελατών καθώς τα reviews θερίζουν.

Για τις σελίδες σύγκρισης τιμών θα υπάρξει αναλυτικότερο άρθρο αναλύοντας περισσότερο τι να προσέξετε και τι να αποφύγετε!

Βήμα πέμπτο και τελευταίο
Τα πράγματα ειναι απλά, λειτουργικό και απλο site, προσαρμόσιμο σε κινητά και tablet. Πολλούς τρόπους πληρωμής (αντικαταβολή, κατάθεσή σε τράπεζες, δυνατότητα πιστωτικής και paypal), άσε το χρήστη να επιλέξει αν θέλει να κάνει εγγραφή και μην τον υποχρεώνεις. Λογικές χρεώσεις σε μεταφορικά, και όσο το δυνατόν λιγότερα βήματα στην διαδικασία της πληρωμής.

Καλές πωλήσεις!

Please publish modules in offcanvas position.